zondag 22 september 2013

Hengeler Kermis

Als natuurfotograaf doe je af en toe ook wel eens minder natuurlijke dingen. Zo ook de afgelopen week. Afgelopen week was er weer de najaarkermis in Hengelo. Zoals gebruikelijk mag ik dan met mijn dochter mee naar de kermis. Deze keer maar weer eens de camera meegenomen voor een kleine avond impressie van de Kermis. Tevens "moet" ik dan ook met haar in de Wilde Muis, de Waterbaan of een van de andere vergelijkbare attracties. En gaat er na die tijd een zak oliebollen mee naar huis. Zo ook dit jaar. Eerst maar eens over de kermis heen gelopen en wat plaatjes geschoten en daarna in de "Spinning Coaster", een variant, uiterlijk althans, van de Wilde muis een soort achtbaan. Moesten er wel wat voor over hebben want er stond een stevige wachtrij voordat we er in konden. Gelukkig stroomde het allemaal redelijk door. Bijgaand nog een aantal foto's van de kermis tijdens de avonduren. En als ik beter had opgelet was ik nooit in de Achtbaan gestapt. Doodlopende weg boven aan de tocht naar boven. En dan vind men het gek dat de kermis door steeds minder mensen bezocht wordt. Op zo'n manier houd je niemand meer over.


Tot de volgende keer, hopelijk weer met natuurfoto's.
Met vriendelijke groeten,
Tom Smit

Een onderonsje met een spook. Blijkbaar waren ze vandaag in een goede bui.

En als je even wilt hangen, kruip je lekker tegen zo'n Hengeler Beer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten